The Adventures of BuBu and Frens...

Jan 14, 2009

BuBu's New HairDo

BuBu toncet-toncet


BuBu's new hairdo ini hanyalah boleh di accomplish oleh kakak-kakak kat nursery dia sahaja. kalau mama yg nak buat...alamat satu hari suntuk pun belum tentu siap..mama pun heran sebab kalau kat skool BuBu nak ikat rambut tocang 12 pun dia bagi..tapi kalau kat rumah..usahkan tocang..sepit rambut pun lekat 10saat je atas kepala dia..aduii tak ayu lah anak mama macam ni..


Macam mana..cun tak anak MaMa ni??


Tengok skali macam Cik BuBU yang ayu..tengok lebih dari sekali nampak macam anak samurai toncet-toncet sesat kat nusarhu hihihi….

4 comments:

Cik Zura said...

alololo..cute giler.. tapi pesal gambo tengah tuh cam penyek jer.. ko nin yah..dah lain dah muke budok tuh sian die

Bubbly BuBu said...

haha biasa ah..mama dia tgh nok derah update..sapa dok dang nok paka image editor hok canggih2 sket..aku paka tepek n publish je hehehe...

an hamzah said...

ololololo ensemnye anok dara sorang nih...hahah mama bubu kaloh cabaran ngan kakak taska yerr hahah..
mari toncet2 samurai bsama cik an

Bubbly BuBu said...

le ning satu2nya waris cik wan hok boleh toncet bubu ialah aunty sue..tapi kakok taska terel lagi ah ada beloh2 rambut dgn sikat..aunty sue hmm...asal lekat je lah getoh kat lambut tu hahah...mama masih lagi mencoba..go mama go..