The Adventures of BuBu and Frens...

Jan 1, 2009

Dah Tak Cukup tempat Nak Main ke BuBu?


Ini adalah gambor2 kenakalan BuBu yg suka menggunakan peralatan orang dewasa yang tak berapa berkenaan dengan dunia kanak-kanak yang digunakan sebagai bahan eksperimen untuk menguji tahap 'robustness' beg baju yang telah dibeli oleh MaMa..

MamA rasa dengan installment rumah yang dia bayar tetiap bulan tu, rasanya dah cukup luas rumah ni utk BuBu main..lagipun BuBu mana ada 'competitor' lain lagi nk bersaing merebut playground BuBu dlm rumah ni..sume telah di 'conquer' oleh BuBu..

BuBu in Action


Well..BuBu being BuBu memang cukup kreatif la nak come up dengan different ways to play..nasib baik la beg tu memang lasak..kalu ada kasi koyak itu beg..MaMa dengan senang hati dan tanpa rasa bersalahnye akan pergi ke MayBank yang terdekat untuk 'pau' duit BuBu utk beli beg baru hahahahhaha....

2 comments:

an hamzah said...

bubu maing lam beg tu ajok gi jalan obersi tu mama oii..jenguk2 cik an ke time salji2 ni wakaka..nt cik an dedicate snomen sekor dehh

Bubbly BuBu said...

oiss bukang stakat obersi, under the sea takmboh ajok mama gi ke hahah..memangla kalu buleh nok round sedonia ni dgn beg ajaib bubu tu..tapi nok round lembah kelang pun ala-ala cukup2 makang je guane...ke cik aan nok sponsor hehehe..